Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven?


Feedback

Heb je vragen of opmerkingen tijdens het gebruik van onze website? Neem dan contact met ons op.

 

Get inspired

Subscribe to our Newsletter for news on latest products and sales

Zoeken

FAQ

VERZENDEN

Wat is de levertijd?
Binnen 1 week wordt jouw order verzonden, indien alle producten voorradig zijn. Staat er geen ‘pre-order’ memo bij jouw uitgekozen product, dan is dit item voorradig.

‘Pre-order’, wat betekent dit?
Voor zowel de ambachtelijke producten die op bestelling worden gemaakt als de unieke producten die soms nog uit het land van herkomst (bv Japan of Ierland) moeten komen, hanteren wij een langere levertijd. Dit varieert tussen de 2-8 weken en informeren wij tussentijds over de status van jouw order.
Indien jouw order bestaat uit meerdere producten met verschillende levertijden, zal de bestelling worden verstuurd op het moment dat deze compleet is.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor alle orders vanaf €75,- is de verzending gratis. Anders bedragen de verzendkosten €4,95.

Kan ik mijn order volgen?
Ja, zodra jouw order is klaar is voor verzending ontvang je van ons een bericht met daarin een Track&Trace code.


RETOURNEREN

Hoe kan ik item(s) retourneren?
Gebruik hiervoor het digitale retourformulier via deze link. Na het versturen ontvang je hiervan een bevestiging met het retouradres. Pak vervolgens het item weer in de originele verzendverpakking.
Geretourneerde items zijn in ongebruikte en oorspronkelijke staat. De verzendkosten voor het retour sturen worden niet door ons vergoedt (uitgezonderd defecte items).

Hoe lang heb ik retourrecht?
Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen kan je het item retourneren of omruilen voor een andere kleur of maat.

Wat moet ik doen als ik een defect product heb ontvangen?
Laat ons dit dan binnen 2 werkdagen weten middels een email te sturen naar info@le-comptoir.nl. Stuur svp foto’s mee van het beschadigde product en/of verpakking en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op over de verdere procedure.

Hoe ontvang ik de terugbetaling?
Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, sturen wij een bevestiging en zullen wij de terugbetaling doen. Deze wordt teruggeboekt via de originele betaalwijze.


OVERIG

Mijn vraag staat er niet tussen, kan ik jullie ook een losse vraag stellen?
Ja natuurlijk, graag zelfs! Ook staan wij open voor product-vragen, bv mocht je bij het product van jouw keuze een maat of type uitvoering missen, laat het ons dan weten via een mail naar info@le-comptoir.nl en wij gaan er direct mee aan de slag.

X